piątek, 5 grudnia 2008

ślimaczki francuskie

Opakowanie ciasta francuskiego zalegało mi w zamrazarce. Wykorzystałam je do zrobienia bardzo prostych ciasteczek i jednocześnie bardzo smacznych. Ciasto francuskie jest tak magiczne, że kupujac gotowe, mamy właściwie gotowe juz słodkości. Polecam :)


opakowanie francuskiego ciasta
opakowanie sera twarogowego na serniki
cukier waniliowy
cukier lub miód na wierzch

Rozmroziłam opakowanie ciasta francuskiego. Ser mozna przygotować jak na sernik, ja wymieszałam z bardzo drobnym cukrem, dodałam cukier waniliowy (do smaku), wymieszałam dokładnie. Rozsmarowałam ser na cieście, zwinęłam w rulon i pokroiłam na ok. 1cm-owe krązki. Część z nich posypałam cukrem przed włozeniem do piekarnika, pozostałą posmarowałam miodem już upieczone. Piekarnik nagrzałam do 175 st.C. Piekłam aż ładnie się przyrumieniły.



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jakie proste, jakie genialne przy tym;)
Pozdrawiamy - Majmily's;)